NAŠE VEDENÍ
RENÁTA BUCKLE / ZAKLADATELKA
"Jmenuji se Renáta a spoluzaložila jsem Young Hippocampus s cílem poskytnout bilingvní vzdělání dětem 1. stupně státních základních škol. Většina mezinárodních škol upřednostňuje anglofonní či mezinárodní kurikulum před českým. Mou vizí bylo integrovat anglický jazyk a anglofonní přístup ke vzdělání do celého programu již od 1. třídy a to nikoliv na úkor českého kurikula. Náš program vychází z britského vzdělávacího systému s tím, že děti si ověřují svou jazykovou úroveň Cambridge zkouškami".
Renáta založila Young Hippocampus spolu s českými a anglickými partnery, kteří disponují rozsáhlými zkušenostmi s výukou na českých a mezinárodních školách. Renáta je držitelkou magisterského titulu z Právnické fakulty Univerzity Karlovy.
JANA NETŘEBOVÁ / KOORDINÁTOR PROGRAMU
"Jmenuji se Jana. Ve společnosti Young Hippocampus spoluvytvářím a dále odpovídám za dodržování vzdělávacího programu v Anglickém jazyce a v rámci hodin PBL. Úzce spolupracuji s našimi českými učiteli i rodilými mluvčími na soustavném zdokonalování jejich vzájemné spolupráce, předmětových metodik, sobotních výletů i letních kempů. Pocit pracovního naplnění mi přináší, když sleduji naše malé žáky, jak se postupně otevírají druhému jazyku od pozvolných začátků až k plynulým rozhovorům, které vedou v anglickém jazyce i o přestávkách."
Jana má vice než 16 let praxe v oboru vzdělávání na 1. i 2. stupni základní školy. Nejprve získala titul Bc. z oboru Sociální a masová komunikace na Univerzitě Jana Ámose Komenského a následně titul Mgr. z oboru Učitelství 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy.
JAN MULLER / PROVOZNÍ ŘEDITEL
"Jmenuji se Honza a v Young Hippocampu mám na starosti provoz včetně účetnictví a správy knihovnického systému. Zabývám se také výukovými programy a podporou učitelů. Celý život jsem pracoval na různých pozicích ve finančních službách včetně manažerských pozic a vedení provozu. Více jak 10 let se věnuji také finančnímu vzdělávaní mládeže ve školách a v dětských domovech. Největšími koníčky jsou kromě rodiny ještě sport a dálková turistika."
Honza vystudoval elektrotechniku na vysoké škole v Plzni a pak ekonomiku malých a středních podniků v nizozemském Twente.
CARIEN FOURIE / UČITELKA A KOORDINÁTORKA ANGLICKÉHO PROGRAMU PRO 1. STUPEŇ
"Jmenuji se Carien. Jsem učitelka z Jihoafrické republiky. Jako svému povolání oddaná a na potřeby studentů zaměřená učitelka se specializuji na výuku anglického jazyka napříč všemi věkovými skupinami a úrovněmi. Mám 9 let zkušeností s výukou angličtiny v různých školách, mezinárodních programech a zemích. Je pro mě důležitá podpora dynamického a inkluzivního prostředí, kde se student cítí dostatečně komfortně a zvládne tak vstřebat nové informace. Využívám i svoji zkušenost ze studia Psychologie, k podporování emoční inteligence a k efektivnímu využívání různorodých technik práce se třídou. Jsem sportovní nadšenec a právě sport doplňuje moji učitelskou profesi vyváženým a aktivním přístupem ke vzdělání a celkově k životu. Jsem moc ráda součástí týmu Young Hippocampus."
Carien absolvovala postgraduální studia v oboru Pedagogiky, dále je držitelkou magisterského titulu v oblasti Psychologie z Walden University (USA) a několika certifikátů např. Práce s dětmi s SPU, Master Diploma in TESOL, atd.
NÁŠ TÝM V ROZTOKÁCH
KATEŘINA ŠVÁBOVÁ / TŘÍDNÍ UČITELKA 1.F
"Ahoj, mé jméno je Katka. Považuji se za trpělivou a děti milující učitelku s 20letou praxí a zkušeností s výukou v mezinárodním prostředí. Po ukončení studia pedagogické školy jsem žila v Anglii, kde jsem měla poprvé možnost nahlédnout do britského vzdělávacího systému. Hned po návratu jsem nastoupila do mezinárodní školy v Praze, kde jsem nasbírala cenné zkušenosti nejprve jako asistent pedagoga a poté jako učitelka češtiny pro rodilé mluvčí a pro cizince. Miluji cestování a zvířata! Po 17 letech pedagogické praxe jsem si dala pauzu a odjela jsem do Asie, kde jsem se věnovala dobročinnosti. Nyní již přes 3 roky pracuji opět ve školství a je mi potěšením, že své dosavadní znalosti a dovednosti mohu uplatnit a dále rozvíjet jako další člen týmu Young Hippocampus."
Katka vystudovala pedagogickou školu v Čáslavi a je e držitelkou certifikátu FCE.
MADELINE CORBETT / ANGLICKÁ UČITELKA 1.F
"Jmenuji se Madeline. Pocházím z Winnipegu v Kanadě. Už více než 5 let učím angličtinu děti, které mají jiný mateřský jazyk. Nejdelší dobu jsem strávila v Taipei na Taiwanu. Velmi se těším, že jako součást týmu Young Hippocampus budu moci své zkušenosti předávat také dětem v Čechách. Snažím se, aby mé hodiny byly zábavné a založené na poznávání pomocí hry. Osobně se domnívám, že to je ta nejlepší cesta, jak umožnit dětem se co nejvíce ponořit do učení druhého jazyka. Pojďme si společně užít školní rok!"
Madeline získala bakalářský titul z Učitelství biologie na prestižní Universitě v Torontu.
VERONIKA KREISLOVÁ / TŘÍDNÍ UČITELKA 1.E
"Ahoj, jmenuji se Veronika. Práce s dětmi a péče o jejich zdravý vývoj byla pro mě při výběru zaměstnání jasnou volbou, proto jsem se nejprve rozhodla pro studium medicíny. Brzy mi však bylo jasné, že by mi nestačilo se dětem věnovat pouze omezený čas v ordinaci. Chtěla jsem je vidět růst, učit je a zároveň se učit od nich. Přestoupila jsem tedy na pedagogickou fakultu se zaměřením na učitelství prvního stupně. Největší školou ale pro mě byly mé čtyři báječné děti, díky kterým jsem postupně získala jasný pohled na to kam ve výuce směřovat a jaké metody uplatnit. Spojením selského rozumu, odborných znalostí, laskavého, vnímavého vedení a didaktických her se dle mých zkušeností dá dosáhnout těch nejlepších výsledků."
Veronika vystudovala speciální pedagogiku, obor učitelství pro základní školy, na Univerzitě Jana Amose Komenského.
JOSEPH SALDANA / ANGLICKÝ UČITEL 1.E
"Jmenuji se Joe a jsem učitel z Kalifornie, který učí angličtinu v Čechách už 7 let. Mám zkušenosti s výukou studentů na různé úrovni znalosti jazyka a v různém věku, od mateřských škol až po výuku dospělých. Mou nejoblíbenější částí v procesu učení je sledování vývoje jazykových dovedností mých žáků a také to, když vidím že mé žáky učení anglického jazyka baví. Jsem nadšený, že jsem se můžu stát součástí týmu Young Hippocampus a těším, že uvidím, jakých pokroků naši studenti dosáhnou na své anglické cestě."
Joe získal bakalářský titul z Historie a Výuky sociálních věd na Kalifornské polytechnické univerzitě SLO. Je také držitele certifikátu TEFL.
PETRA ZWINZ / TŘÍDNÍ UČITELKA 2.E
"Jmenuji se Petra Zwinzová a k učitelstvi mě před lety dovedlo divadlo. To jsem jako zálibu hrávala amatérsky v dětských kolektivech, ve školkách. Prostředí kolem dětí mi prostě "sedlo". To už jsem měla dvĕ malé dcerky, právě v předškolním věku. Tak jsem si k původně hotelové škole vystudovala na pražském UJAKU speciální pedagogiku a učitelství 1. stupně.
Angličtinu jsem se odjela před lety učit do USA, kde jsem rok žila a za němčinu jsem se provdala:). S manželem, Rakušanem, jsme vychovali bilingvně dvě, dnes již vlastně dospělé, dcery.
Divadélko, které mě k dětem dovedlo, mě na mé učitelské cestě provází. Bydlí v mých třídách a loutky mluví anglicky i německy. Učení zážitkem prostĕ funguje na děti malinké i starší."
Petra vystudovala speciální pedagogiku a učitelství 1. stupně na Univerzitě Jana Ámose Komenského a na Pedagogické fakultě Karlovy univerzity pak obor Germanistika jako učitelství pro 2. stupeň ZŠ a střední školu.
NINA FRAME / ANGLICKÁ UČITELKA 2.E
"Ahoj! Jmenuji se Nina. V Praze žiji již 4. rokem. Pocházím z Kansasu, ale vyrostla jsem na mezinárodních školách v Kamerunu a Konžské demokratické republice. Tyto mezinárodní školy a jejich vzdělávací programy, ve kterých se mísí různé jazyky, kultury i myšlenky, mě vždy fascinovaly. Moje oblíbená část výuky je sledovat své studenty a sdílet s nimi své nadšení pro objevování nových kultur, myšlenek a odlišností. Jsem ráda, že ve společnosti Young Hippocampus mám možnost učit se od svých studentů stejně tak jako oni ode mě.
Nina je držitelkou bakalářského titulu Anglo-American University a dále TEFL certifikátu se specializací na výuku mladších žáků.
LENKA ŠUBRTOVÁ / TŘÍDNÍ UČITELKA 3.E
"Jmenuji se Lenka, vzdělávání a pedagogika je důležitou součástí mého života. Skoro 50 let se učím a přes 30 let se věnuji pedagogické práci (učitelství v mateřské, základní a střední škole, vedení výtvarných a volnočasových aktivit aj.) a stále mě to těší. Práci v bilingvním programu vnímám jako pedagogickou výzvu a příležitost k osobnímu růstu. Jsem ráda, že mohu být součástí týmu Young Hippocampus a pomáhat dětem při poznávání anglického jazyka a doprovázet je při objevování světa a nových kultur."
Lenka vystudovala pedagogiku a učitelství pro střední školy na FF UK, rozšiřující studium předškolní pedagogiky na PF UJEP a v současnosti studuje obor Jóga a jógová terapie na FTVS UK.
PAUL MYERS / ANGLICKÝ TŘÍDNÍ UČITEL 3.E
"Jmenuji se Paul a posledních 5 let jsem strávil v Praze a na jiných místech České republiky. Nejvíce svých zkušeností jsem načerpal při výuce právě děti, a to od předškolního až do pozdně školního věku. Výuka dětí mi přináší opravdové naplnění a radost z toho, když vidím jaké pokroky mí student týden co týden dělají. Rád připravuji pro děti hodiny tak, aby vyšly vstříc různým potřebám mých studentů, ale aby byly zároveň zábavné. Moc rád jsem se stal součástí společnosti Young Hippocampus, protože ji považiji za profesionální a dynamickou organizaci a věřím, že našim studentům budu jejím prostřednictvím moci předávat své zkušenosti a vědomosti a podporovat je v jejich vzdělání."
Paul vyrostl a vystudoval vysokou školu v Coloradu, USA. Je držitelem bakalářského titulu z Fort Lewis College a TEFL certifikátu se zaměřením na výuku mladších dětí.
IVANA SOBOTKOVÁ / TŘÍDNÍ UČITELKA 4.E
"Ahoj, jmenuji se Ivana. Poté, co jsem ukončila své vysokoškolské studium, učím již vice než 10 let na státních základních školách. Také jsem 2,5 roku žila a studovala ve Velké Británii a viděla jsem, jak velký přínos dobrá znalost druhého jazyka má. Proto mám radost, že mohu učit v bilingvní česko-anglické třídě. Je to pro mě, stejně jako pro mé žáky, velká výzva. Sama mám dvě starší dcery, které byly vychovávány v bilingvním prostředí."
Ivana vystudovala učitelství na Univerzitě J. A. Purkyně v Ústí nad Labem.
NANA LINGE / ANGLICKÁ UČITELKA 4.E
"Ahoj, jmenuji se Nana Linge. Hlavním důvodem, proč už téměř 10 let učím je, že mi má práce neuvěřitelnou radost. Narodila jsem se a vyrůstala jsem v USA, ale pocházím z více kulturní rodiny. Moje maminka je Američanka a můj otec pochází z Nigérie. Díky tomu chápu důležitost učení a poznávání nejen jiných jazyků ale i kultur. Doufám, že svým studentům pomohu odhalovat nekonečné možnosti dobrého vzdělání a to, co nejen jim do budoucna přinese."
Nana získala bakalářský titul v oboru Komunikace a Španělština a dále magisterský titul z Učitelství na základní škole. Pro účely výuky anglického jazyka jako druhého/ cizího jazyka má také certifikát TEFL.
NÁŠ TÝM V MNÍŠKU POD BRDY
LUCIE ŠŤOVÍČKOVÁ / TŘÍDNÍ UČITELKA 1.E
"Ahoj, jsem Lucka a s velkým nadšením se připojuji k týmu učitelů bilingvních tříd. Věřím, že vzdělání je klíčem k budoucnosti stejně tak jako schopnost plynně se domluvit v anglickém jazyce. Vzdělávání v dvojjazyčném prostředí je proto pro mě velkou výzvou.Mým hlavním cílem je vytvořit pro děti bezpečné a podporující prostředí, kde mohou objevovat svět a rozvíjet své dovednosti a znalosti. Věřím, že každé dítě je jedinečné a má své specifické potřeby a schopnosti, které je třeba respektovat a rozvíjet. Na základní škole Mníšek pod Brdy působím třetím rokem."
Lucie vystudovala Anglický jazyk pro odbornou praxi na univerzitě v Pardubicích a Sociální a kulturní ekologii na Karlově univerzitě. V nynější době si doplňuje pedagogické vzdělání na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích.
HOLLY JACOBSON / ANGLICKÁ UČITELKA 1.E
"Ahoj, jmenuji se Holly. Čtyři roky jsem pracovala výchovná terapeutka s dětmi v předškolním a mladším školním věku. Hlavním cílem mé práce bylo pomoci dětem zlepšovat jejich komunikační dovednosti, schopnosti sociální interakce, samostatnost a práci s emocemi. Mám zkušenosti také jako poradce pro duševní zdraví, kdy jsem se v rámci individuálních konzultací pokoušela přeprogramovat nastavení myšlení klientů s cílem dosáhnout optimálního výkonu a celkové pohody. V průběhu let se z práce stala vášeň. Povzbuzování rozvoje dětí, podpora osobního jejich růstu a budování silných, nejen mezilidských, vazeb ve mně stále roste. Mám obrovskou radost, že se tato moje vášeň setkala s vizí společností Young Hippocampus a mám tak možnost spolupracovat s dětmi v České republice."
Holly vyrostla v Marylandu a na střední škole se věnovala atletice. Má bakalářský titul z Psychologie na Univerzitě Christophera Newporta a magisterský titul ze Sportovní psychologie na Univeritě v Lock Havenu.
KAMILA LÁTALOVÁ / TŘÍDNÍ UČITELKA 2.E
"Jmenuji se Kamila a jsem absolventkou Pedagogické fakulty Ostravské univerzity. Po ukončení studia jsem strávila 4 roky ve Španělsku, kde jsem začínala jako au-pair v rodině. Následně jsem pracovala jako obchodní zástupce v mezinárodní společnosti, což mi umožnilo pracovat v bilingvním prostředí, kde jsme komunikovali ve španělštině a angličtině. Po návratu do České republiky jsem pokračovala ve studiu španělštiny. Na základní škole v Mníšku pod Brdy pracuji více než 10 let. Pracovat v bilingvní třídě je pro mě nejen výzvou, ale také velkou motivací a příležitosti k rozšiřování si nových obzorů. Mám ráda práci s dětmi a věřím, že každé dítě má potenciál, který lze rozvíjet. Snažím se vytvářet přátelskou atmosféru, ve které se děti cítí bezpečně a jsou motivovány k dosažení svých cílů."
Kamila vystudovala Pedagogickou fakultu Ostravské univerzity obor Učitelství na 1. stupni základní školy, později studovala na Filosofické fakultě Rozšiřující studium Španělského jazyka s literaturou pro učitelství středních škol.
JORDAN SITORIUS / ANGLICKÁ UČITELKA 2.E.
"Ahoj, jmenuji se Jordan. Pocházím ze Spojených států, ale posledních 7 let jsem učila angličtinu v Číně. Jsem vděčná za tuto novou příležitost učit v České republice. Ve své práci ráda propojuji výuku s praxí a běžným životem. Věřím, že právě tímto způsobem se děti nejvíce naučí. Ráda sleduji nejen osobnostní růst mých malých svěřenců, ale také pokroky ve výuce druhého jazyka, kterých dosahují doslova na každém kroku. Jsem nadšená, že mohu být součástí týmu Young Hippocampus a mohu provázet studenty programu na jejich cestě za vzděláním. Doufám, že poskytnu dětem zábavnou a působivou formu výuky a tím v nich vzbudím zájem o další poznávání nejen anglického jazyka."
Jordan je držitelkou bakalářského titulu na California State University, který dále doplnila o řadu učitelských certifikátů TEFL a Cambridge Teaching Knowledge. Momentálně si doplňuje další učitelské vzdělání na Moreland University v USA.
NÁŠ TÝM V HOSTIVICI
JOHANKA KOPAČKOVÁ / TŘÍDNÍ UČITELKA 1.B
"Ahoj, jmenuji se Johanka. K pedagogice jsem se dostala přes studium zpěvu, kdy jsem nejprve vedla hudební kroužky pro děti předškolního a školního věku, učila sólový zpěv a poté jsem začala vyučovat na základní škole. Jako malá jsem chodila do anglické školky, kde jsem byla obklopena rodilými mluvčími z různých koutů anglicky mluvících zemí. Tento svět cizího jazyka mě nadchl a v mnoha věcech mne i ovlivnil, a proto jsem moc ráda, že mám možnost učit v česko-anglické třídě."
Johanka momentálně studuje speciální pedagogiku na Ostravské univerzitě. Je absolventkou Pražské konzervatoře oboru klasický zpěv.
SARAH HOGAN / ANGLICKÁ UČITELKA 1.B
"Ahoj, mé jméno je Sarah. Pocházím z Kanady, ale posledních 9 let jsem učila v zahraničí. Při výuce je pro mě důležité, abych inspirovala a povzbuzovala své žáky tak, aby v sobě probudili vášeň pro anglický jazyk. Být součástí týmu Young Hippocampus mi umožňuje přinášet do třídy nové metody učení – skrze hry, praktické činnosti, projekty, stejně tak jako zajímavé a obohacující výukové techniky. Být svědkem toho, jak se tvrdá práce mých žáků postupně přetavuje v úspěch, je pro mě skutečnou odměnou."
Sara je držitelkou bakalářského titulu na Carletonské universitě a dále získala odborný certifikát k výuce anglického jazyka jako druhého jazyka TESOL na Global TESOL College.